HTML

Mai Recept

Számomra tetsző és kedvelt ételek recepjeit tartalmaz, melyeket különböző oldalakról válogattam össze (nem saját szerzemények).

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Minestrone

2011.05.06. 16:22 Berlga

      Ez egy elég macerás leves, de aki szereti a zöldségeket annak ajánlom.Az elkészítés sok időt vesz igénybe, tehát ne 10 percel a tervezett ebéd előtt kezdjünk neki.

      De hogy is készült...... 

      Kivágtam  a paradicsomok csumáját, egy  pillanatra forró vízbe tettem őket (10db). Ezután meghámoztam és  kimagoztam őket, majd feldaraboltam.A sárgarépát (4 db),  felaprítóttam. A póréhagymáról(2 db) leszedtem a külső héját és aprítottam a répához hasonlóan.A megtisztított zellerszálakat (4 szár) szintén aprítottam, akár a megtisztított lilahagymákat (2 db)! Pihenésképpen megmostam  és nagyobb darabokra vágtam a káposztát!

      Olívaolajat hevítetettem egy vastag fenekű fazékba,   puhára  pároltam a sárgarépát, a póréhagymát, a zellert, a lilahagymát és a fokhagymát ! Kb. 15 perc alatt el is készült.Hozzá tettem a felvagdalt paradicsomot és főztem még az egészet 1-2 percig.

      Ekkor ment a fazékba az alaplé kb. 15 percig főztem, majd leszedtem a habját. Hozzá adtam a káposztát, letakartam a fazekat, és gyöngyöztettem a levest még 10 percig, ekkor dobtam bele a széttépkedett rozmaringot meg a tésztát, ami magába szívta a keletkező ízeket! Még bő 5 percig hagytam rotyogni. Közben ízesítettem sóval, borssal.

      A tetejére reszelt parmezánt szórtam.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiirecept.blog.hu/api/trackback/id/tr442882585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása