HTML

Mai Recept

Számomra tetsző és kedvelt ételek recepjeit tartalmaz, melyeket különböző oldalakról válogattam össze (nem saját szerzemények).

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Gombás Gnocchi

2011.05.06. 18:05 Berlga

A   A vajat felolvasztottam, majd hozzáadtam az apróra vágott hagymát és a préselt fokhagymát. Mikor a hagyma üveges lett, hozzáadtam a vékonyra vágott gombákat. Miközben a gomba párolódott, 2 evőkanál kakukkfűvel, és  sóval, borssal fűszereztem.

Hozzáöntöttem a 3-4 dl tejszínt, a petrezselymet és egy negyed citrom levét. Közben sós vízben kifőztem a gnocchit a csomagoláson található útmutatás szerint. A kész gnocchit tálakra szedtem és ráöntöttem a gombás szószt, megszórtam friss parmezánnal és petrezselyemmel .

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiirecept.blog.hu/api/trackback/id/tr272882904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása