HTML

Mai Recept

Számomra tetsző és kedvelt ételek recepjeit tartalmaz, melyeket különböző oldalakról válogattam össze (nem saját szerzemények).

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Whisky-ben pácolt bélszín, tejszínes zöldbors mártással

2011.05.07. 15:57 Berlga

Előkészületek:

      A bélszínt kb 3 cm-es vastagságú szeletekre vágtam fel. Elkészítettem a pácot, amelybe tettem 0,5 l olívaolajat  2 dl Chivas Regallt, egy evőkanál mustárt, két kávéskanál sót, egy kávéskanál borsot, capri bogyót és zöldborsot. Fontos, hogy a pác teljesen ellepje a bélszínszeleteket. Az egészet lefedtem és 2 napig állni hagytam a hűtőszekrényben.

Elkészítés:

      A tejszínes zöldborsmártást már előre elkészítettem. A lassú tűzön felforralt tejszínhez adtam hozzá a zöldborsót, 1 dl Chivast, sót, borsot és a reszelt szerecsendiót, majd 10 percig lassú tűzön főztem össze az egészet ameddig be nem sűrűsött.

      A bélszínt kivettem a hűtőből, és  grill serpenyőben  mediumra sütöttem. Az elkészült bélszínszeletet tányérra tettem és meglocsoltam a tejszínes zöldborsmártással. Mellé én grill zöldségeket és krumplit, adtam amit színtén meglocsoltam a mártással.Sajnos nincs már meg róla a kép, de kerestem egy szép képet egy hasonló ételről! 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiirecept.blog.hu/api/trackback/id/tr112885110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása