HTML

Mai Recept

Számomra tetsző és kedvelt ételek recepjeit tartalmaz, melyeket különböző oldalakról válogattam össze (nem saját szerzemények).

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Mediterrán zöldborsófőzelék (egyszerű és gyors)

2011.05.04. 10:09 Berlga

 

A kiinduló pont ismerős: unjuk a zöldborsófőzeléket, elég volt a lisztes habarásból –még akkor is, ha teljes kiőrlésű rozslisztből csináljuk-, legyen könnyű és más. A receptet Floyd-tól vettem és nagyon tettszett. 

Néhány csirkecsíkot kockára vágott sárgarépával vajon megpirítottam, beleöntöttem a zöldborsót és jól meglocsoltam fehér borral. Percek alatt összefőtt, fűszerezés gyanánt durva szemű tengeri sót és frissen tört borsot, finomra vágott fokhagymát használtam.

Petrezselyemzölddel és lilahagymával díszítettem. Könnyű vacsora, a legjobban olívás bagettel és borral csúszik. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiirecept.blog.hu/api/trackback/id/tr862876448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása